sku: s56427
Metoda:
Scoateți bujiile din motor, folosiți manivela pentru a roti arborele cotit, face pistonul la punctul mort superior, atârnă direct de viteze și strângeți frâna de parcare pentru a preveni aer comprimat de la împingând pistonul în timpul testului.
Șurub aer conectorul de alimentare de pe primul cilindru la compresie mort superior, și conectați schimbul de aer tub cu schimbare rapidă capăt conector de ieșire ale instrumentului de măsurare.În același timp, conectați compresorul de aer la capătul de intrare de instrument de testare.Opriți instrumentul supapa regulatoare (puls reglementare buton atunci când în uz).
Porniți compresorul de aer pentru a umfla, închide atunci când este încărcat la 0,8 MPa, se prepară cronograf cronometru, rapid deschide supapa de reglare a presiunii, apăsați cronometrul în același timp, înregistrează locui timp, observa schimbarea măsurată de manometru, atunci când presiunea scade La 0,4 MPa, în funcție de cronometru, timpul necesar pentru a reduce presiunea de la 0,8 MPa la 0,4 MPa este înregistrat.
Folosind lungimea de data asta pentru a compara mașini similare, gradul de deteriorare a scurgerii poate fi diagnosticat, și mai mult timpul de întreținere este, Cu atât mai bine garnitura de etanșare a cilindrului este; dacă presiunea este scurt, de obicei, mai puțin de 10 secunde, cilindru scurgeri serios și trebuie să fie reparate.În scopul de a facilita test, testul secvență de fiecare cilindru este efectuată în conformitate cu ordinea de aprindere a cilindrilor.O rotație a arborelui cotit (180°) este folosit pentru a testa un singur cilindru.Judecând după scurgerea parte : Porniți compresorul de aer, și de alimentare cu aer a cilindrului la mort superior.Utilizați o supapa de reglare a presiunii pentru a controla presiunea de 0,6 MPa.Ascultați cu atenție la scurgeri de aer pentru a judeca scurgeri de aer din cilindru.
Dacă auzi o scurgere de sunet la acceleratie, supapa de admisie nu este sigilat.
Dacă auzi o scurgere de la toba de eșapament gura conductei de evacuare, supapa de evacuare nu este sigilat.
Dacă ați asculta la umplere cu ulei, este, în general, Există o scurgere de sunet, o ușoară mic sunet este normal, un zgomot puternic se aude, și se simte că acolo este aer, este o gravă scurgere de aer, indicând faptul că pistonului cilindrului nu este sigilat la comun, dacă nu există un gaz mă bag în radiator loc de udare iese din apă, indicând faptul că cilindru garnitura este ars, provocând cilindru pentru a ciocni cu navigabile.
Dacă o scurgere de sunet este auzit la bujia de la cilindru adiacent al cilindrului, se indică faptul că cilindru garnitura arsuri între cele două butelii și cilindri este spălată.Caietul de sarcini:
Principalul Material: Metal, de plastic
Domeniu de măsurare: 0-100psi
Fix scurt conector : M12
Fix timp conector :M14
Dimensiune: așa Cum se arată în imagine
Pachetul Inclus:
1 x Dual determinată de Detectare a Scurgerilor de Unitate(Potrivit pentru utilizarea pe orice motor pe benzină cu 10mm,12mm sau 14mm bujii)
1x Furtun Flexibil
1x scurt Fix conector
1x Fix conector lung
1x Caz
Faceți dropshipping ?
Da,facem.Dacă aveți orice întrebare, vă rugăm să ne contactați.
Producția Materialului De Siguranță?
Toate produsele sunt 100% de brand nou, funcțional și verificate cu atenție înainte de a trimite.
Atunci când este coletul trimis?
Vom trimite comanda in termen de 5 zile lucrătoare.Timpul de livrare variază în funcție de diferite țări și vor fi afectate de vreme, de sărbătorile legale și așa mai departe.Dacă scopul nu a primit în declare timp, vă rugăm să ne contactați.
Ce zici de rambursare?
Rambursare completă, dacă elementul nu corespund descrierii sau defecte.
Dacă există orice alte probleme , faceți Clic pe Ajutor
.Credem că ați putea, de asemenea, uita-te pentru.