sku: s125681
Tipuri : Aprinderea Rezervorului de Combustibil Capac de Acoperire Pentru Honda XL600R XL600RM CRM50R CRM75R MTX80RF MTX125 NX125 NX250 AX-1 NX 650 SLR650 XRV650 XR650L Accesorii pentru Motociclete
-Producator
Made in China
Caracteristici: -lista de Ambalare: 1 set(așa Cum se arată în figura ) -Stare: 100% de brand nou -Material: Metal si plastic -Calitate: Clasa A-Usor de instalat-dar profesionale de instalare este foarte recomandat. -Unversal pentru cele mai multe motociclete, cum ar fi pentru BMW, Honda, Kawasaki, Yamaha, Ducati, Aprilia Husaberg Suzuki, avem tot ce
Funcția: 1. Acesta este utilizat pentru a bloca rezervor de combustibil de port pentru a preveni scurgerile de combustibil 2. Păstrați combustibil curat și în condiții de siguranță
-OEM:
Pentru Honda 17620-KE1-003
Pentru Honda 17620-MN9-003
Pentru Honda 17620-MN9-013
Pentru Honda 17620-MN9-023
-Caietul de sarcini:
Pentru Honda CRM50R 1992-1996
Pentru Honda CRM75R 1989-1994
Pentru Honda MTX80RF 1983/1985
Pentru Honda MTX125 RW (Disc) 1987/1990 (marea BRITANIE) - Capacul de la rezervor
Pentru Honda MTX125 RW (Tambur) 1983 (marea BRITANIE) - Capacul de la rezervor
Pentru Honda NX125 1989-1990
Pentru Honda NX250 AX-1 1988-1993
Pentru Honda XL600R 1983-1987
Pentru Honda XL600RM 1986
Pentru Honda NX 650 Dominator 1988-1991
Pentru Honda SLR650 1997-1998
Pentru Honda XRV650 Africa Twin 1988-1992
Pentru Honda XR650L 1993-2018
Pentru Honda MTX200RW 1983-1985
Pentru Honda TLR200 Reflex 1986-1987
Pentru Honda XL250R 1984-1987
Pentru Honda NX 500 Dominator 1988-1991
-notă:
Vă rugăm să verificați dimensiunea, forma și stilul priza.Această parte este folosită pentru diferite marci si modele.
Dacă o parte numărul de meciuri, atunci se va potrivi autovehiculului.Vă rugăm să asigurați-vă că acest lucru este exact ceea ce ai nevoie.
Dacă nu sunteți sigur dacă se potrivește, vă rugăm să contactați-mă înainte de plasarea unei comenzi.
1*Motocicleta De Combustibil Rezervor De Gaz Capac De Închidere Capac Set ( Accesorii Pentru Motociclete )
Dacă vă confruntați cu probleme de produs, în termen de 15 zile de la primirea produsului, vă rugăm să contactați-mă pentru a vă ajuta să se ocupe cu ea în timp.Noi vă va ajuta să rezolve orice probleme.Dacă depășește 15 zile, vom negocia o altă înțelegere, vă mulțumesc
FAQ:
1. Este globală transport gratuit?
Răspuns: Acest lucru nu este transport gratuit la nivel mondial.Pentru a Exprima diferite de încărcare standarde în diferite țări/regiuni, oferim transport gratuit în anumite țări/regiuni.
2. De ce trebuie să plătească pentru zone izolate?
Raspuns: Pentru ca exprima companii împărțiți diferite domenii în zone izolate conform standardelor lor.Prin urmare, înainte de a obține informații adresa, nu știm dacă adresa dvs. este o zonă de la distanță.Prin urmare, dacă adresa dvs. este într-o zonă de la distanță, aveți nevoie să plătească pentru zona de la distanță.
3. De ce nu există informații detaliate de urmărire pentru comanda mea?
Răspuns: După ce plata este finalizată, avem nevoie de 1-3 zile pentru a procesa comanda înainte de a trimite-l la firma de curierat.Firma de curierat are nevoie pentru a verifica și înregistra, și apoi aranja livrare.În condiții normale, este nevoie de 3-5 zile pentru a actualiza primele informații de urmărire.Dacă nu există nici o informație în termen de 7-10 zile, vă rugăm să contactați cumpărătorului de furnizor de servicii.
4. De ce trebuie să plătească impozite pentru locale de curierat expres sau obiceiurile locale?
O: Dacă locală Express compania percepe o taxă, vă rugăm să întrebați de ce se percepe o taxă.Pentru ce?Foarte important pentru cumpărător.
Cu privire la taxe vamale.Nimeni nu poate controla, autoritățile vamale din fiecare țară au diferite import și export sisteme de tarifare.
Cu privire vamale: taxe vamale (TVA) sunt suportate de către cumpărător, vânzătorul nu suporta taxe vamale.
Cu privire la feedback-ul:
1: Dacă nu sunteți mulțumit pentru orice motiv, vă rugăm să ne contactați înainte de a părăsi feedback-ul, vom lucra cu tine pentru a vă ajuta să rezolve orice probleme, până când sunteți mulțumit.
2. Am expediat doar la comanda confirmată adresa.Vă rugăm să completați în primind numele (numele complet), orașul și corespunzătoare adresa de e-mail înainte de plasarea comenzii.Acest lucru este foarte important pentru livrare.
Am expediat doar la comanda confirmată adresa.Vă rugăm să completați în primind numele (numele complet), orașul și corespunzătoare adresa de e-mail înainte de plasarea comenzii.Acest lucru este foarte important pentru livrare.
Dacă nu au vreo îndoială sau o problemă pentru bunuri,te rog nu da-mi Feedback-ul Negativ.Și, vă rugăm să contactați cu mine de la Sytago.ro în primul rând, și lasă-mă să știu în detaliu, și apoi vom încerca să rezolve problema pentru tine cât mai curând posibil.
Orice ar fi,sperăm și sigur că totul va merge bine.Și, vă invităm să ne dea de CINCI Stele Feedback-ul Pozitiv.
Vă mulțumesc foarte mult.
.Credem că ați putea, de asemenea, uita-te pentru.